Hei, kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme auttaa tilauksiin liittyvissä asioissa ja vastaamme yhteydenottoihin 24 tunnin sisällä.

Striimilippuihin liittyviin kysymyksiin vastaamme tapahtumien aikana joko chatissa tai sähköpostilla.

Katso myös usein kysytyt kysymyksemme!

SÄHKÖPOSTI

Kaikissa verkkokauppaan liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä meihin osoitteeseen

info(at)keltamusta.fi
tai yhteydenottolomakkeella


KeKi – PattU -striimin asiakaspalvelu palvelee osoitteessa striimi(at)nastajengi.fi

Usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppa

Tilausvahvistus saapuu sähköpostiisi yleensä muutaman minuutin kuluessa. Tarkistathan myös roskapostikansiosi.

Jos tilausvahvistusta ei näy muutaman tunnin kuluttua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kerromme mielellämme tuotteistamme lisää!

Ole meihin yhteydessä joko chatin tai sähköpostin kautta. Tarvittaessa voimme myös soittaa Teille.

Maksutapahtumiin liittyvissä asioissa ole hyvä ja selvitä, löytyykö vastaus Klarnan asiakaspalvelusta.

Mikäli ongelma ei ratkennut, olethan yhteydessä meihin.

Kaikki omat tietosi näet sivuston yläpalkista löytyvästä ”hahmon kuvasta”, tai tästä linkistä.

Striimiliput

STRM.fi -palveluun kirjaudutaan sähköpostiosoitteella sekä omavalintaisella PIN-koodilla, joka valitaan tilausvaiheessa.

Tarkista että syötit koodin sekä sähköpostiosoitteen oikein. Olet luonut itsellesi 4-8 merkkisen PIN-koodin ostovaiheessa.

Jos koodi ei kuitenkaan toimi, voit tilata uuden koodin STRM.fi etusivulta.

Livelähetys ei ole vielä alkanut. Mikäli livelähetys ei ala viimeistään tapahtuman alkamisaikana, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Lähetyssivulla kerrotaan lähetyksestä vastaava osapuoli. Keltamusta Media vastaa verkkokaupasta ja strm.fi:n teknisestä toteutuksesta.
Pyrimme korjaamaan lähetyksessä olevat viat yhdessä lähettävän osapuolen kanssa.

Osa koodeista toimii vain sillä laitteella, jolla se on avattu ensimmäisen kerran.

Videon katseluaika on päättynyt. Live-videot ovat katsottavissa lähetyksen ajan ja tallenteet pääsääntöisesti 7 vuorokauden ajan. Tallenteen näkymisessä voi olla tapahtumakohtaisia rajoituksia.

Tilauksen peruminen on mahdollista 24 tuntia ennen tapahtuman alkua. Ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Pätkiminen johtuu joko hitaasta internetyhteydestä tai hitaasta päätelaitteesta. Videon oikean alakulman hammasratas-valikon kautta voit pudottaa kuvanlaatua ja katsoa onko tästä apua.

Chromecast-tukea ei varsinaisesti ole. Saat peilattua sisällön Chromecastiin esimerkiksi Google Chrome -selaimella. Googlen ohjeistus

Lähetys saattaa alkaa myöhässä esim. teknisten ongelmien vuoksi. Odotathan rauhassa.

Shopping Cart